voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Timmer - WaarBenJij.nu voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Timmer - WaarBenJij.nu

voorbereidingen in volle gang

Door: Mirjam Timmer

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

29 Augustus 2014 | Nederland, Utrecht

10 September zal ik vertrekken richting Ecuador. Nu de vakantie voorbij is en mijn collega's weer aan het werk zijn, voel ik heel goed dat ik in een prachtige uitzonderingspositie ben. Ik heb werkelijk alle tijd van de wereld om mijn reis voor te bereiden. Deels gaat dat over bagage, maar ook over Spaanstalig lesmateriaal, afscheid nemen, mijzelf te buiten gaan aan een prachtig solarpaneeltje voor het laden van mijn telefoon en ipad, dingetjes regelen voor het thuisfront en... een reisblog aanmaken.
Als het goed is krijgt nu iedereen die ik in de maillijst heb gezet een berichtje. Ik ben benieuwd of dat ook werkelijk zo is...

  • 29 Augustus 2014 - 00:37

    Jan Pardon:

    En ik mag het van dichtbij meemaken☺️

  • 29 Augustus 2014 - 06:28

    Winnifred:

    Oh Mirjam wat spannend! Een goede voorbereiding is het halve werk!
    Winnifred

  • 29 Augustus 2014 - 06:44

    Esther:

    Hoi Mir, klopt je mail is aangekomen. Leuk dat je een reisverslag gaat bijhouden. Zou je Marcel ook in de list willen zetten? (Marcelheerschop@gmail.com)

  • 29 Augustus 2014 - 07:19

    Paula:

    Zet hem op dametje! Wat een wereld ervaring!

  • 29 Augustus 2014 - 07:51

    Ingrid Van Sebille:

    Ik ga je graag volgen.
    Geniet er van!

  • 29 Augustus 2014 - 08:24

    Liesbeth:

    Ha die Mir,

    Ben helemaal benieuwd hoe het allemaal zal lopen. Spannend! Kijk uit naar je berichtjes en ervaringen! Toppie.

    Liefs Liesbeth

  • 29 Augustus 2014 - 08:36

    Silvia:

    Ontvangen!! Dag sterke dame! Genot ook van de voorbereidingen, die zijn minstens net zo leuk! Geniet ze!! Liefs Sil

  • 29 Augustus 2014 - 08:36

    Silvia:

    Ontvangen!! Dag sterke dame! Genot ook van de voorbereidingen, die zijn minstens net zo leuk! Geniet ze!! Liefs Sil

  • 29 Augustus 2014 - 08:52

    Jorien:

    Ja, ik kan het lezen. Spannend:)

  • 29 Augustus 2014 - 09:56

    Ella Kwakkestein:

    Ja hoor, ontvangen. Ik verheug mij nu al op de momenten dat JIJ internet hebt...
    En ik ben OOK blij dat ik je vandaag gewoon nog even in de ogen kan kijken en een dikke knuffel geven! Dit gaat een spannend en supermooi avontuur worden!



  • 29 Augustus 2014 - 10:16

    Rolf Weeshoff:

    Welkom ook opwaarbenjij.nu En dat allemaal zonder onze mislukte blogles!
    Wij gaan je volgen.

  • 29 Augustus 2014 - 10:45

    Simone:

    leuk hoor ik ga je volgen en een beetje meegenieten van je belevenissen.

  • 29 Augustus 2014 - 11:12

    Erna:

    De voorpret kan beginnen. Positief spannend, lijkt me. Geniet ervan. Ik ga je zeker volgen. Wil je mij ook even toevoegen aan je maillijst? Thanks. Erna.

  • 29 Augustus 2014 - 11:38

    Nicoline:

    Arjen en ik vroegen ons gisteren in de carpool juist af of je al gestart zou zijn met de voorbereidingen. Veel plezier daarmee!

  • 29 Augustus 2014 - 18:08

    Ludy Jongkind:

    0ntvangen, ik ga het volgen, spannend allemaal.

  • 29 Augustus 2014 - 20:22

    Paul PKE:

    Nou, ik lees dit via Facebook. Maar een mailtje zou ik ook leuk vinden!

  • 29 Augustus 2014 - 20:29

    Monika:

    Ontvangen! We gaan jouw avontuur volgen. x

  • 29 Augustus 2014 - 22:49

    Marian Van Den Beuken:

    Spannend Mirjam! Heeeeel veel succes met alle voorbereidingen en met afscheid nemen!! Kom gezond weer terug.

  • 30 Augustus 2014 - 08:37

    Peter PKU:

    Echt heel veel succes gewenst! Ik ga je volgen maar volg HP maar even niet!

  • 30 Augustus 2014 - 11:20

    Herman:

    Heel benieuwd naar je ervaringen!

  • 30 Augustus 2014 - 13:19

    Mark:

    Lekker bezig buddy, heb je helemaal zelf 'gecreëerd' ;) Veel plezier met de voorpret! Liefs

  • 30 Augustus 2014 - 13:36

    Wouter:

    Ontzettend leuk! Ik hoop dat je er veel kan bereiken! Voor jezelf en voor hen!

  • 30 Augustus 2014 - 15:50

    Karel:

    Dat je met een tevreden gevoel aan het pakken bent, terwijl collega's aan het werk zijn. Nu pas? Lekker dan. Dat Midden Nederland pas nu begint . . . in het noorden kennen ze het woord dat aan die lesvrije periode is verbonden al lang niet meer.

    Ik wens je lekker veel voorpret toe met het pakken. Zal vast ook wel eens raar zijn: voor zo'n lange tijd pakken? Jan thuis laten . . .

  • 01 September 2014 - 10:36

    Maria:

    Fijn om mee te kunnen leven zo. Sterkte en veel voorpret met de voorbereiding. Nog 9 nachtjes!

  • 03 September 2014 - 16:15

    Bastiaan:

    Mirjam veel succes met de voorbereiding en alvast een goede reis gewenst. Leuk om via je reisblog mee te kunnen genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 13595

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 06 December 2014

Op avontuur in Ecuador

Landen bezocht: