Mijn 'monster' - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Timmer - WaarBenJij.nu Mijn 'monster' - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Timmer - WaarBenJij.nu

Mijn 'monster'

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

04 September 2014 | Nederland, Utrecht

Dit lijkt hem te gaan worden, mijn rugzak waar ik het drie maanden mee ga redden. 15 kilo schoon aan de haak. Voor wie het boek 'Wild' van Cheryl Strayed gelezen heeft: mijn monster.
Oké, lesmateriaal, laptop en IPad gaan apart mee, er komt nog een foto van rugzak + handbagage. Maar daar is het nu nog te vroeg voor.

  • 04 September 2014 - 17:04

    Winnifred:

    Vijftien kilo vind ik een keurig gewicht! Het is nu een kwestie van aftellen!
    Vanavond zal ik tijdens de ouderavond de ouders vertellen over jouw prachtige reis!

  • 04 September 2014 - 17:10

    Mirjam Timmer:

    Wat lief dat je daaraan denkt!

  • 04 September 2014 - 18:05

    Maria:

    Netjes, 15kg. Alleen zal het soms als 60 wegen maar dan is het ook dubbel prettig als hij af mag

  • 04 September 2014 - 18:14

    Frank Van Gaal:

    Knap werk, zo weinig. Dan ben je heel streng geweest voor jezelf!
    Mijn lieve zoon Tobias (je weet wel, een van de Daltons, die weleens met z'n twee broertjes mee naar school kwam. Toen was ik nog de grootste van de 4...), die zich voorbereid op een leven bij de elitetroepen van defensie, mag 40 kilo meesjouwen.
    Vraag: ga je alleen of met Lief?

  • 04 September 2014 - 18:20

    Frank Van Gaal :

    Heb even door je site genavigeerd en ik weet nu alles.
    Je gaat alleen en je gaat een fantastisch avontuur tegemoet!

  • 04 September 2014 - 22:50

    Jan Pardon:

    Nou ja, monster? Het is mooi wel mijn dagrugzak die erop gebonden is:)

  • 05 September 2014 - 11:23

    Mirjam Timmer:

    Ja. zo fijn dat ik die mee mag nemen!

  • 05 September 2014 - 20:07

    Jasmijn:


    Lieve mirjam, ik denk aan je. Ik ga voor jou een mooie tekening maken. Als je terug bent geef ik m aan jou.
    Ik vind dat je veel mee neemt. Xxxxxxx
    Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Kus xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Ik vind je lief

  • 07 September 2014 - 22:47

    Mirjam:

    Lieve Jasmijn, ik ben nu al nieuwsgierig naar je tekening. Het wordt vast weer een hele mooie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 13594

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 06 December 2014

Op avontuur in Ecuador

Landen bezocht: