De spanning stijgt - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Timmer - WaarBenJij.nu De spanning stijgt - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Timmer - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

08 September 2014 | Nederland, Utrecht

Het begint nu toch wel echt spannend te worden. Nog één normale nacht in mijn eigen bed. Vandaag heb ik een bergje dollars gehaald, want alles gaat cash in de community waar ik de komende drie maanden zal wonen.en een flappentapper daar hebben ze nog nooit van gehoord. Morgen de handbagage op orde brengen en mijn spijkerbroek in de rugzak stoppen (die op dit moment rondjes draait in een plasje water). Met dat het moment van vertrek steeds dichterbij komt, ontstaat er ook een ander soort onrust: ik wil nu wel weg. Ik heb lang genoeg stilgestaan bij voorbereiden en afscheid. Ik wil mijn avontuur wel tegemoet treden. Bijna een soort ongeduld.
Woensdag om 8.00 uur vlieg ik naar Madrid en van daar uit rechtstreeks naar Quito. Daar kom ik om 16.45 uur aan (7 uren tijdsverschil). Ik slaap dan de eerste nacht bij Felix en Chari in Quito. Op 11 september (mijn verjaardag vul ik dit jaar wel heel uitzonderlijk in) reis ik door naar San Antonio, de community waar ik zal wonen en werken. De eerste dagen zal ik bij Ned Caswell verblijven om kennis te maken met het leven daar en met de mensen. Dan besluiten we in welk gastgezinnen ik mijn intrek zal gaan nemen en hoe ik mijn energie voor de schooltjes in ga zetten.
Morgen wordt een vreemde dag. Bijna niks meer te doen...

  • 09 September 2014 - 00:31

    Sil:

    Bijna niets meer te doen...dan genieten en uitkijken naar!! Slaap goed. :-)

  • 09 September 2014 - 06:26

    Winnifred:

    Oh...zo herkenbaar!......Eenmaal op Schiphol en dan ben je echt weg.......
    Even deze dinsdag nog doorbijten!
    Een goede reis en we horen weer van je!

  • 09 September 2014 - 09:18

    Maria:

    Heel veel sterkte vandaag en geniet nog even van de vanzelfsprekendheden hier: schoon toilet, veilig drinkwater etc.

  • 09 September 2014 - 09:25

    Marian VdB:

    He Mirjam, je huis nog even soppen? De tuin winterklaar maken? De boeken terugbrengen naar de bieb? Een kijkje nemen in het nieuwe Tivoli? En er ligt vast nog wat verstelwerk. Een hele goeie reis morgen!! Liefs, Marian

  • 09 September 2014 - 10:23

    Rolf Weeshoff:

    Wij wensen je een heel fijne reis en natuurlijk een verjaardag om nooit meer te vegreten!

  • 09 September 2014 - 11:04

    Erna:

    Bijna ist zo ver: flying away en je droom realiseren. Heel veel plezier en natuurlijk een onvergetelijke verjaardag alvast.

  • 09 September 2014 - 11:04

    Erna:

    Bijna ist zo ver: flying away en je droom realiseren. Heel veel plezier en natuurlijk een onvergetelijke verjaardag alvast.

  • 09 September 2014 - 11:51

    Ella:

    Dus.... nog even contact over morgenochtend??

  • 09 September 2014 - 12:26

    Herman:

    Goeie reis, Mirjam!

    Now is the hour when we must say goodbye
    Soon you'll be sailing far across the sea
    While you're away, oh, then remember me
    When you return, you'll find me waiting here

  • 09 September 2014 - 15:47

    Marianne Dom Van 't Spijker:

    Hola Mirjam,

    Bien viaje y un marvelloso tiempo en Ecuador!

    Saludos,
    Marianne y familia :)

  • 09 September 2014 - 19:42

    Liesbeth:

    Nou Mirremarretje,
    Spannend!!!! Avontuurlijk en bovenal heel bijzonder!
    Een heel goede reis en probeer wel even te slapen nog voor je gaat. Het is een hele reis.
    Wij zijn heel benieuwd naar je ervaringen en kijken uit naar je verslagen en berichtjes.
    Heel veel plezier en succes bij wat je gaat doen.
    Veel liefs onno en liesbeth

  • 10 September 2014 - 08:46

    Michel Tesselaar :

    Een hele goede reis en een geweldig verblijf gewenst!!

  • 10 September 2014 - 22:12

    Jarko:

    Goeie reis en mooie tijd gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 13626

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 06 December 2014

Op avontuur in Ecuador

Landen bezocht: